Een Blekertje lopen

EdEen heer heeft het niet makkelijk, dat mag algemeen bekend zijn. De heer Terbuyl geeft dan ook toe dat het hem soms niet meevalt het pendelen tussen zijn villa in het Lombokse en zijn pied à terre in de hoofdstad te paralelliseren met nevenblogactiviteiten. Een heer geeft toe, en wel ruiterlijk, zoals een heer betaamd, maar een heer bekent nooit. Laag-bij-de-grondse bekentenissen zijn voorbehouden aan het platvloerse plebs, dat heeft de heer DSK ons wel geleerd. De volgende Skype dialoog, onder heren uiteraard, is dus slechts een snaakse toegift…

“He, kerel, ..on-line zie ik…hoe gaat-ie?”
” Ja, niet slecht…en met jou?”
” Mwah, mag niet klagen…”
“Hoe bedoel je, ouwe rukker….toch wel alles ok bij moeders?”
“Mwah, ligt eraan welke “moeders” je bedoeld…”O:-) angel
“Ah, je hebt er dus meerdere…vertel…”
“Tja, hoe zal ik het zeggen…de grote blanke neo-kolonialist had hier voor korte tijd zijn eigen kleine kroepoekje..”:D big grin
“Zijn eigen wat..?”
“Nou, jij bent dus geen fan geweest van Jos Brink….met die uitdrukking refereerde hij tijdens zijn “Wedden Dat” shows vaak aan zijn assistente Sandra Reemer.., en nu had ik er dus zelf ook een”
“Gaaf man….vast een lekker ding zeker?..”
“Absoluut, een Heer gaat voor goud, wat dat betreft, en ze had ook gouwe handjes..”B-) cool
“Je zegt steeds “had”, dus ze is ’em gesmeerd?”
“Yep…”
“Dus we kunnen gewoon stellen dat je een Blekertje gelopen hebt?…”
“Nee, dat zeker niet..”
“Waarom niet, dit lijkt me duidelijk een Blekertje, zeker gezien jouw leeftijd en zijn leeftijd..”
“Dit kwalificeert absoluut niet als een Blekertje; mijn kroepoekje was al net in de 30 – voor een echt Blekertje moet je een vriendin, danwel schoonmaakster met benefits, scoren met een leeftijd van in de 20, net iets jonger dan je eigen dochter..”
“Ok, dan.. jij je zin.. verder nog iets?
“Neen, dat was het wel…. wil je trouwens nog weten waarom ze bij me weg is gegaan?..”
“Mmm… als jij dat kwijt wilt?…”
“In bed zat ik volgens haar veel te vaak extreem in het midden, ze vond het te saai…”

This entry was posted in Ed ter Buyl and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Een Blekertje lopen

  1. Of hier sprake is van toegeven of bekennen, dat wil ik in het midden laten. Ik ben hoe dan ook verguld met deze bijdrage.

    • Anton Lustig says:

      Ben ik met Nijbakker eens. Je moet als heer wel wat te bieden hebben natuurlijk 😉

      Benieuwd naar meer bijdragen! Hoe is Lombok en hoe is de hoofdstad? Gaat dat pendelen per eigen vliegtuigje?

  2. de stripman says:

    Zo lees je nog eens wat…;o)

Leave a Reply

