Egaopera

Ademloze aria (Foto by Jussi)

Ademloze aria
Palabiodentaal,
da capo, da capo,
libretto libido,
bewegend beeldverhaal
in weinig woorden,
dageraadsgedachten
voor vage late nachten
en tenslotakkoorden.

This entry was posted in Egaode, Paul Nijbakker and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Egaopera

  1. Johan says:

    De foto zegt alles.

  2. @Anton,
    Tja, enkel kommer en kwel wordt een beetje teveel van het slechte, dacht ik; vandaar een plaatje waar ik in elk geval vrolijk van word.
    @Antoinette,
    Kzou willen dat ik zulke foto’s kon maken.
    @Johan,
    Ja, de tekst heb ik er maar zo’n beetje bij verzonnen.
    @Cor,
    In weinig woorden

  3. CEES CHAMULEAU says:

    Dat Cor ‘weinig woorden’ zegt, heb ik al ondervonden: nooit meer op skype, geen blogs en geen reacties meer. Ik wil een foto van Ning zien. Jullie ook?
    Je bent een bofkont Paul.

    Ceesgegroetje

  4. Rob Alberts says:

    Prachtig!
    Bewonderende groet,

Leave a Reply

