Een mooi Microblogje

PaulHet is een stevige min twintig graden buiten, maar hierbinnen is het knus. De oorblogshetserige uitspraken van de heren Verhoef en Ter Buyl in mail en SMS deden mij keer op keer blogwaarts snellen gewapend met messcherpe metaforen en geslepen zinssnedes om de lof det witheid te zingen, het wintervermaak te verdedigen, doch telkenmale trof ik geen verhitte afwijzing, geen polemisch gepruttel over het tropische panacea en dergelijke.

Nou ja, dan leg ik hier maar weer een paar witbestoven plaatjes neder ter illustratie van mijn eerdere elegante argumenten; wat beelden uit mijn alledaagse algemeen witte welbevinden.

Gewoon onderweg naar de Lidl

Gewoon onderweg naar de supermarkt heb ik net buiten de deur al deze heerlijkheid!

Walking on water

Jezus is niet de enige die over water kan lopen, waarvan akte met deze rivierfoto.

Beeldig die sneeuw

Is dit niet een beeldig plaatje met al die sneeuw?

Sneu voor het boompje

Aan een boompje zo vol geladen mist men één twee vlokjes niet.

Zo, speciaal voor jullie verlichting weer meer dan kniediep door de sneeuw geploegd, maar ik deed het met plezier hoor.

Best nog lastig een hele tweet in te kloppen…

This entry was posted in Paul Nijbakker, Standplaats Tornio and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

