Egadroom (gefluister)

Ogen open
Smalle vingers
over mijn gelaat
Je lippen beroeren
kleine haartjes
in mijn nek
Je stem
vanonder mijn oor
trilt fluister
tegen kriebelkaak
Je geurt stuifmeel
sandelhout
en droog
bloemen
Je lichaam
koel en marmerstrak
toch zo buigzaam
soepel
Je tepels
purpurrode rozijnen
prikken gaatjes
in mijn schouderblad
Zoveel armen en
benen om mij heen!
Ben jij het?
Je lacht
Ja!

This entry was posted in Egaode, Paul Nijbakker and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

